☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°بغلش کن°´¯)

وقتی یه پسر آرومه و داره درو دیوارو نگاه می کنه

وقتی نگاهت می کنه ولی چیزی نمیگه

وقتی تو نگاهش میکنی و اون روشو برمیگردونه ازت

بغلش کن دیگه لامصب

(¯`°مینویسم°´¯)

مینویسم برای خودم

برای دلم ، برای یکی که غریبه بود آشنا شد

عادت شد ، عشق شد ، هستی شد ، روزگار شد ، عزیز شد

(¯`°بـدون زنت همون عشقتِ°´¯)

بازنت شوخی کن,سر به سرش بگذار
از غذاش بچش , از دستـ پـختـش تعـریف کن
و بـدون که اگه گاهی هم ظرف هارو تو بشوری
آسمان خدا به زمین نمیاد !
آخه می دونی ؟
اون همون دختر رویاهای دیروزتـه
که به آشپزخونه زندگی امروزت اومده
باور کن بِدونِ اون اجاق خونت حسابی کورِکوره

(¯`°خیلی میچسبـه°´¯)


داشتنت ....

مثــه نم نمِ بارون ،مثه  جاده ی شمال

مثه مستیِ بعــد از اولین پیک هایِ شــراب

مثه خوابِ بعـــدازظهر ...

مثه بوسه هایِ تند تند و یواشکی...

مثه آهنگ های قدیم کریستی برگ ...

مثه دیالوگ های فیلمِ شب یلدا ...

مثه اون بغلی که عاشقته

 جُدا نمیشه ، تنهات نمیذاره...

و مثه برگشتنه آدمی ک سالهاس  منتظرش بودی...

آی می چسبــه....


(¯`°فـرامـوش کن بخنـد°´¯)

با تو هستم با تویی که زل زدی تو مانیتور دنبال چی میگردی ؟ 

بیخیـــــال

 از فکر بیا بیرون ، لبخند بزن ، ناراحت نباش بخند ، جیـغ بزن

 برو لب پنجره داد بزن تو خودت نریز

هر کی بهت بد کرد مطمئن باش زمین گرده

هر کی دوسِت نداشت لیاقت نداشت

الکی حرص نخور ، تو خوب باش میون این همه بدی

تو ، من ، هممون ، شاید همین فردا ، شاید ... نباشیم ، نباشم


پـــس بــخـنــــــــــــــــــــــــــــــــــــد


(¯`°میمیرم واست °´¯)


از قدیم ندیما میگفتن واسه کسى بمیر که واست تب کنه!

قدیمیا چه پر توقع بودن!


من واست میمیرم....!

اما خدا نکنه تو تب کنى
.....

(¯`°تنهایی °´¯)

نه اینکه زانو زده باشم …


نه !!!

فقط تنهایی سنگین است…

(¯`°خسته شدم °´¯)

از زندگی خسته شدم

سالهاست دلم میخواد یه بار بگم خدایا چقدر من خوشبختم ولی همیشه یه بدبختم

آرزوی هر روز و هر دقیقه من اینه

الهی بمیرم ای کاش بیدار نشم , الهی پر بکشم از این دنیای بیشعورِ نفهم

دنیایی که نمیفهمه من هر ثانیه از عمرمو اشک ریختم

آخه الاغ اینم شد زندگی , خدایا چی نوشتی برام بندت ناراضیه از این زندگی

دلم میخواد بیای روبروم وایسی منم بزنم توی گوشِت

دلم میخواد حداقل این لحظه که اشکام داره میریزه روی کیبوردم بگی اینم دستمال پاک کن اشکاتو

آخه حداقل دلت بحال کیبوردم بسوزه که خیس خیسه

خدایا از تو و دنیات متنفرم حتی اگر جهنم بشه جایم بازم میگم حتی اگر اسمش بشه کفر

شاید اصن خدایی نیست میدونم همش یه دروغه بزرگ بود


(¯`°این دل دیگه دل نیست دیگه دل نمیشه °´¯)

نیستش , نمیدونم کجاست , چه میکنه , ولی میدونم که ندارمش

هیچ وقت نخواستم که تورو با چشمات به یاد بیارم
نمیخواستم که تورو تو گم ترین آرزوهام ببینم
نمیخواستم که بی تو به دیوارا بگم هنوزم دوستت دارم
آخه تو هول و ولای پریشونیا تورو نداشتم
تو گیر و دارِ ای بابا دلِ تو هیچ حالِ اون خوش , ای بی مُروت
دیگه دلی میمونه که جوری دلِ کبوتر بتپه که با شما از جونِ زندگیش بگه؟
بگه که هنوز زنده ست...
اگه صدا صدای منه , نفس اگه نفس تو
بذار که اون خوش غیرتاش بدونن
که دل , دلِ و این دل دیگه دل نیست دیگه دل نمیشه
نه دیگه این واسه ما دل نمیشه

(¯`°بگذار بگویند مغرورم°´¯)


بگذار بگویند مغرورم

اما

من دوستت دارم هایم را

دیگر خرج کسی که لیاقتش را ندارد نمی کنم…!

(¯`°دلم جز هوایت هوایی ندارد°´¯)

دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم

بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس

خراب و است و ویران ، صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد

(¯`°مانده ام در عشق°´¯)

گاهی خودم هم می مانم در این عشق

تو نمی آیی و من منتظرم
تو به من , به دلم , به روزگارم بد می کنی
و من به بد بودن هایت هم عشق می ورزم
تو مرا پس می زنی و من بیشتر در پی أت می دوم
تو یادم نمی کنی و من با یادت زندگی میکنم
تو دنبال زندگیت هستی و من دنبال این واژه های لعنتیم
که شعری برایت بگویم , شعری که تو هرگز نخواهی خواند

(¯`°بازی باهــم°´¯)

کنــارت هستند , تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …

از پیشــت میروند یک روز , کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …

دوستت دارند , تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …

میگویــند : عاشــقت هســتند , نه برای همیشه …
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !

و این است بازی باهــم بودن …