☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

(¯`°زندگی به شرط خنده°´¯)

نقش من چی ، نقش تو چی ، قصمون چرا هر کی هر کی
من به جای تو ، تو به جای من ، بازی می کنیم تا یکی شدن
روزگار عجب کار نوایی ، جای هر کسی اینجا خالی
پشت پنجره منتظر نمون ، دنیارو ببین هم صدا بخون
آسمون به شرط خورشید ، زندگی به شرط خنده
بگین که تو شهر قصه ، دل ساده سیری چنده
راه من چیه ، راه تو چیه ، برد و باخت این بازی با کیه
آدما چرا رنگ به رنگ می شن ، هم زشت می شن و هم قشنگ میشن
چرا هر کسی صاف و ساده نیست ، چرا دلخوشی بی اراده نیست
دستتو توی دست من بزار ، شکل خودت باش نقاب رو بردار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد