☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

خوشبختی

اینم از یک اتفاق که باعث شد زندگی برام  رنگی زیبا با طعم خوشبختی بگیرد

بالاخره تونستم در سختی های زندگیم دوام بیاورم

و به لطف پروردگار و تلاشهای خودم  و مبارزه با تقدیر بدی که داشتم به سوی نور حرکت کنم

اما نه به سمت مرگ بلکه به سمت روزهای روشن

من حالا ساکن شهر مقدس  مشهد هستم  و الان دیگه متاهل شدم

بهترین اتفاقی که در زندگیم افتاد را بصورت کوتاه بازگو میکنم

وقتی از زندگی بطور کامل بریده شده بودم تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان ببخشم

و به مشهد سفر کردم تا برای آخرین بار این شهر زیبا و مقدس را ببینم 

و با آقای خودم امام هشتم خداحافظی کنم  ، چون خیلی هم دوستش داشتم 

در انجا به منزل یکی از فامیلهای خوبم رفتم و 7فروردین سال94 بود

و قرار بود که 10 فروردین راهی دریاها شوم تا به اعماق دریا بروم و پایان

اما نتونستم و توی رودروایسی موندم چون ازم خواستن تا 13 بمونم

در آن روز با دختری مهربان آشنا شدم و درست مانند افسانه ها صدایی در قلب هردویمان صدا کرد و لرزید و در همان روز بود که همه چیز  در زندگی من تغییر کرد

من نمیدونم چه چیزی به من اینقدر  جرئت داد که از مادرش در مقابل خودش بگم که از دخترش خوشم اومده و شب بود که برگشته بودیم به منزل و فردایش قرار بود دیگه بروم  و ناراحت بودم از گفتن اون حرف چراکه حس کردم شاید کار بدی انجام داده ام و ناراحتشان کردم

اما در همان شب منو دعوت کردن به منزل خودشان و من هم رفتم و ازم سوال پرسیدند

سوالهایی که در چنین موارد پرسیده میشود مثلا چی شد که از دخترمون خوشت اومده و ...

و ناگهان یه نیرویی به من قدرت داد تا صحبت کنم و خودم به تنهایی مجلس خواستگاری را انجام بدم و همه چیز بسرعت اتفاق افتاد و حالا من خودم را اینگونه میبینم

خوشبخت ترین آدم برروی زمین خاکی

و تمام اینها را مدیون خداوند مهربان و آقا امام هشتم امام رضا (ع) هستم که راه خوشبختی و شادی و نشاط را بر من نشان داد و من بسیار خوشحال هستم

و من در کنار این خانواده جدید و این دختر بسیار مهربان و دوست داشتنی(همسرمو  میگم) بسیار خوشحالم و خوشبختم و خدارا شکر میکنم و ممنونم .


و زنــــدگــی ادامــه دارد بــه همیــن زیبـــایــی

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 http://rooz-2020.blogsky.com/

خدا همیشه به موقع میرسه....
هرکسی نون دلشو میخوره و تو سینه ی تو هم قلبی از طلا میتپه آقو.....قدرشو بدون
خیلی برات خوشحالم پرویز....همواره سلامت و شاد و مانا باشی رفیق

توی دقیقه ۹۰ بدادم رسید و چقدر خوب و قشنگ هم رسید
ممنـــــونم

LO0OVE جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:57 http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره

از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
89518

ممنـــــونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد